Interbrand'in yıllık düzenlediği en değerli markalar listesinde 100 milyar doların üzerine çıkmayı yalnızca 2 marka başarabildi. İşte sıralamada İlk 30 30- Zara 14,031 Milyar $ 29- UPS 14,723 Milyar $ 28- Pampers 15,267 Milyar $ 27- IKEA 16,541 Milyar $ 26- SAP 18,768 Milyar $ 25- American Expreess 18,922 Milyar $ 24- Pepsi 19,622 Milyar $ 23- Facebook 22,029 Milyar $ 22- Gillette 22,218 Milyar $ 21- H&M 22,222 Milyar $ 20 - Louis Vuitton 22,250 Milyar $ 19- Honda 22,975 Milyar $ 18- HP 23,056 Milyar $ 17- Nike 23,070 Milyar $ 16- Oracle 27,283 Milyar $ 15- Cisco 29,854 Milyar $ 14- Intel 35,415 Milyar $ 13- Disney 36,514 Milyar $ 12- Mercedes Benz 36,711 Milyar $ 11- BMW 37,212 Milyar $ 10- Amazon 37,948 Milyar $ 9- MC Donalds 39,809 Milyar $ 8- General Electric 42,267 Milyar $ 7- Samsung 45,297 Milyar $ 6- Toyota 49,048 Milyar $ 5- IBM 65,095 Milyar $ 4- Microsft 67,670 Milyar $ 3- Coca Cola 78,423 Milyar $ 2- Google 120,314 Milyar $ 1- Apple 170,276 Milyar $