Hıncal Ağabey dünkü köşesinde Babam Dokuz Doğurdu oyununa dokuzuncu kez hayran kaldığı Ali Poyrazoğlu'na sormuş:
"Bu özel tiyatrolarda kapıların kilidi niye bir türlü tutmaz, kapı durduk yerde açılır ya da kapanmaz? Çok mu zor bir iştir; bu dekor kapının kilidini işletmek?"
Önce, işin erbabı kişilere danışarak edindiğim teknik bilgiyi aktarayım: Sadece alttan destekli dekorlarda, su terazisi tutturmak mümkün olmadığı için hassas kilit ayarı yapılamıyormuş. Sonra da Ali Poyrazoğlu'ndan önce davranıp sevgili Hıncal Ağabey'e Ali Poyrazoğlu'vari bir cevap yetiştireyim:
Yahu yıllardır özel tiyatroların kapısına kilit vurmaya çalışıyorlar. Varsın, bizimki kilit tutmasın!