Perşembe 24.01.2013

Halkla ilişkiler daha aktif olmalı

Adana'dan bir başka şikâyeti ise TEDAŞ'tan aldım.
Okurumuz ayrı zamanda meslektaşım.
Geçtiğimiz günlerde TEDAŞ'a işi düşmüş.
Aslında çalışmalardan çok memnun olduğunu dile getirdi.
Görevlilerin çok nazik, iş bitiriciliklerinden söz etti.
Fakat bir yere takılmış, bizimle paylaştı.
Diyor ki:
"TEDAŞ'ın çehresi çok hoşuma gitti. İnanın vatandaşlara karşı gösterilen ilgi takdir edilecek cinsten.
Girişte hemen sağ tarafta Halkla İlişkiler birimi de kurulmuş.
Buradaki arkadaşa bir şey soruyorsun, seni tersliyor.
Madem bu birim oraya konulmuş, sorunları da dinleyecek, yönlendirecekler de.
Oradan terslenen insanlar haliyle danışmaya gidiyor. Bu da kuyruk oluşmasına neden oluyor.
İlgililerin bu sıkıntıyı çözeceğini düşünüyorum."
Şikâyet böyle. Köşeme taşıdım, çözüme kavuşacağını düşünüyorum.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.