Salı 12.02.2013

'Bizim Ford Cargo' yolda

Türk mühendislerin üzerinde 3 yıl çalışarak geliştirdiği Yeni Ford Cargo 1846T çekici küresel pazarda rakiplerinin karşısına çıktı

Kemak Otomotiv Yönetim Kurulu Başkanı Kubilay Doğan, 53 yıllık tecrübeye sahip Ford Otosan tarafından tasarlanıp geliştirilen Yeni Ford Cargo 1846T çekicinin küresel pazarda yerini almaya hazır olduğunu söyledi. Doğan "Ford Otosan olarak 2013 yılı sonunda kadar 500'ü ihracat olmak üzere toplam 3 bin, 2020 yılına kadar ise yıllık ortalama 6 bin 500 adet Yeni Cargo 1846T çekicinin satışını hedefliyoruz" dedi.

GÜÇ VE KONFOR
İnönü Fabrikası'nda üretmeye başladığı Yeni Ford Cargo 1846T çekicinin yurt içi ya da uluslararası taşımacılık yapan müşterilerin beklentilerine uygun olarak, Ford Cargo'nun DNA'sında yer alan güç, konfor, verimlilik ve dayanıklılık gibi özelliklere sahip olduğunu söyleyen Kubilay Doğan, 'Ford Cargo 1846T yüksek performans ve düşük yakıt tüketimini bir arada sunuyor" diye konuştu.
TÜRK BAŞARISI
Ford Otosan'ın, Türk mühendisliği ile geliştirilen Ford Cargo ile kamyon pazarında küresel bir marka yarattığını söyleyen Kubilay Doğan, "Üç yıl çalışarak geliştirilen yeni Ford Cargo 1846T Avrupa, Amerika ve Asya olmak üzere 3 kıtada, yol ve iklim şartları birbirinden farklı olan 8 ülke ve 12 lokasyonda test edildi. Ford Otosan'ın Ford Cargo'ya ilişkin 2013 yılı hedefi 3 bin adet satış. 2013'te ihracatımızı yüzde 60 artışla bin 600 adet olarak belirledik" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.