Cumartesi 16.02.2013

Tüketici bilinçleniyor

Bitlis'te 2012 yılı içerisinde tüketici hakem heyetine bin 45 kişi başvuru yaparken, bu başvuruların 631'i tüketici lehine, 250'i ise tüketici aleyhine sonuçlandı. Bitlis Ticaret İl Müdür Vekili Mehmet Kızılgül, 2012 yılında kentte Tüketici Sorunları Hakem Heyeti'ne gelen şikâyet başvuru sayısının bin 45 olduğunu kaydederek, bu şikâyetlerin başında tüketici kredileri, kredi kartı, konut ve finansman sözleşmelerin geldiğini belirtti.
BANKALAR İLK SIRADA

Bitlis ve ilçelerinde başvurulan şikâyet konularının başında tüketici kredileri, kredi kartları, konut ve finansman sözleşmelerde yapıldığını söyleyen Müdür Vekili Kızılgül, "İkinci şikâyet konusu ise mesafeli ve abonelik sözleşmesi oldu. Üçüncü sırada ise ayıplı mal hizmetleri beyaz eşya, elektronik, mobilya eğitim ve giyim yer aldı" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.