Tüketici bilinçleniyor
BANKALAR İLK SIRADA
Bitlis ve ilçelerinde başvurulan şikâyet konularının başında tüketici kredileri, kredi kartları, konut ve finansman sözleşmelerde yapıldığını söyleyen Müdür Vekili Kızılgül, "İkinci şikâyet konusu ise mesafeli ve abonelik sözleşmesi oldu. Üçüncü sırada ise ayıplı mal hizmetleri beyaz eşya, elektronik, mobilya eğitim ve giyim yer aldı" dedi.
EN SON HABERLER
- 1 Adana Şehir Hastanesi bölgenin ‘yüz akı’ oldu
- 2 Ekinci Solaris Projesi geleceği güvenle inşa ediyor
- 3 Denizler Group 67 yıllık birikim ile ekonomiye katkı sağlıyor
- 4 Zamanın tanığı bir büyük kule
- 5 2024 TÜİOSB’nin yılı olacak
- 6 Türk mutfağına en yakın Çin restoranı: Quick China
- 7 ERSİN RAMOĞLU: Çukurova’nın gücü
- 8 Adana’mıza 11 baraj ve 1 gölet kazandırdık
- 9 Yüreğir’e hizmet için yola çıktık
- 10 Yeşilyurt Grup yatırımlarını tüm hızıyla sürdürüyor