Perşembe 21.02.2013

Silifke'de satış paneli

Mersin Üniversitesi Silifke Uygulamalı Teknoloji ve İşletmecilik Yüksekokullu ile Ticaret ve Sanayi Odası ortaklaşa 'Müşteri ve Çalışan İlişkileri" konulu panel düzenledi. Silifke Ticaret ve Sanayi Odası Başkanı Ali Doğan, "Müşteri ve çalışan ilişkileri açısından personel güçlendirilmesi son derece önemlidir. Müşteri önce personelin, bilgi birikiminden ve deneyiminden faydalanarak, kendi görüş ve düşüncelerini ele alacaktır" dedi. Mersin Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Öğretim Üyeleri Doç. Dr. Ayşehan Çakıcı, Prof. Dr. Ayşe Şahinde müşteri çalışan ilişkilerinde moral, motivasyon iletişiminin önemini anlattı.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.