Adana'da oturan emekli bir meslektaşım beni telefonla aradı.
Geçtiğimiz cumartesi günü yaşadığı olumsuzluğu aktardı.
Diyor ki;
"Annem Sümer Mahallesi 69124 Sokak'ta oturuyor.
Sabah saat 09.00 sular kesildi. Saat 12.00 civarında ASKİ'ye ait 185 numaralı telefonu aradım.
Altın Bulvar'da yapılan çalışmalar nedeniyle su borusunun patladığını ve tamir edildiğini söylediler. Kısa bir süre sonra ise su verileceğini ifade ettiler.
Fakat akşam 18.00'e kadar bekledim, suyumuz gelmedi.
Tekrar aradığımda müteahhidin arıza giderildikten sonra su vanasını açmadığını öğrendim.
Neyse ki görevli arkadaş hassas davrandı da hemen yarım saat içinde suyumuz geldi.
Bu tür çalışmalarda müteahhit firmalarının daha sıkı denetlenmesi gerektiğini düşünüyorum. Bir unutkanlık mahalle halkının uzun süre susuz kalmasına neden oldu."
Şikayeti köşeme taşıdım.
ASKİ zaten başarılı çalışmaları ile bu tür arızaların hemen önüne geçiyor.
Ama zaman zaman da çalışanların unutkanlığı oluyor.
Biraz daha dikkatli olurlarsa insanlar sıkıntı çekmezler.