Son Güncelleme: Çarşamba 20.03.2013
Polis 3 tuş ötede
Emniyet Müdürlüğü Muhabere Elektronik Şube Müdürü Ayhan İlkar, vatandaşlara üç tuş kadar yakın olduklarını ifade etti
GEREKSİZ TELEFONLAR
SABAH ekibi olarak yoğun çalışmalarına tanık olduğumuz 155 servisinde personeli en çok öfkelendiren gereksiz ihbarlar ve telefonlar. Gerçek ihbar telefonlarından çok daha fazla, 'Çiğ köfte yapıyorum, ne malzeme konacağını unuttum', 'Çocuğum durmuyor telefonu versem kızar mısın', 'Yan balkondan duman geliyor' gibi ihbarlardan bıktıklarını söyleyen 155 çalışanları, "Bunlar yüzünden işimize konsantre olamıyoruz. Lütfen vatandaş duyarlı olsun" diyorlar.
848 BİN İHBAR GELDİ
İletişim konusunda eğitim almış 155 polisleri, Adana'yı çok iyi tanıyor. İhbar geldiğinde, olay yeri etrafındaki noktaları iyi bildikleri için ekipleri hızla buraya yönlendirebiliyorlar. Sınırları zorlayan bir sabır gösteren polisler günde 2 bin 300 telefona bakıyorlar. Geçen yıl tam 848 bin 924 telefon gelmiş. Bunun 211 bin 204'ü gerçek ihbar. 2 bin 467'si asılsız çıkan ihbarlar. Kalan 635 bin 253 telefon ise aynı ihbarın defalarca tekrar edilmesi.
Şaşırtan 155 çağrıları
EN SON HABERLER
- 1 Adana Şehir Hastanesi bölgenin ‘yüz akı’ oldu
- 2 Ekinci Solaris Projesi geleceği güvenle inşa ediyor
- 3 Denizler Group 67 yıllık birikim ile ekonomiye katkı sağlıyor
- 4 Zamanın tanığı bir büyük kule
- 5 2024 TÜİOSB’nin yılı olacak
- 6 Türk mutfağına en yakın Çin restoranı: Quick China
- 7 ERSİN RAMOĞLU: Çukurova’nın gücü
- 8 Adana’mıza 11 baraj ve 1 gölet kazandırdık
- 9 Yüreğir’e hizmet için yola çıktık
- 10 Yeşilyurt Grup yatırımlarını tüm hızıyla sürdürüyor