Giriş Tarihi: 15.4.2013

Böyle coşkuya hasret kalmışız

'Nisan'da Adana'da' Portakal Çiçeği Karnavalı, güzel havada kelimenin tam anlamıyla Adanalıların kanını kaynattı

Geçen yıl Toyota'nın CEO'su Ali Haydar Bozkurt tarafından ortaya atılan ve kısa sürede dalga dalga yayılarak büyük ilgi görün 'Nisan'da Adana'da' Portakal Çiçeği Karnavalı dün yapılan etkinliklerle son buldu. İki gün boyunca coşan, eğlenen, gösterilerle kendinden geçen Adana halkı, eğlencenin tadını çıkardı. Pırıl pırıl güneşli havada çocuklarını yanına alan aileler, parklara, caddelere, bulvarlara akın ederek gösteri yapan grupları alkışlarla desteklediler.

MEMLEKET ÖZLEMİ

Karnavalın ev sahipliğini Adana Valisi Hüseyin Avni Coş, Seyhan Belediye Başkanı Azim Öztürk ve Toyota'nın CEO'su Ali Haydar Bozkurt yaptı. Karnaval nedeniyle yurdun dört bir yanından Adana'ya gelenler, kendilerini ilk kez yapılan gösterilerin coşkusuna bırakıp memleket özlemi giderdiler. Portakal çiçeği kokusunun herkesi sardığı 2 gün boyunca coşku doruğa çıktı.
"İşte Adana"
Gelecek yıl karnavalı daha çok katılımlı ve coşkulu kutlamak için şimdiden kolları sıvadıklarını söyleyen Toyota CEO'su Ali Haydar Bozkurt, "Ben bu karnavalın bu kadar kısa sürede bu kadar geniş kitlelere hitap edeceğini düşünememiştim bile. İşte Adana bu. Adana mevzubasih olduğu zaman gerisi teferruat oluyor. Karnavalımıza katılarak bizleri mutlu eden, coşkuyu yaşayan, övgü dolu sözleriyle bizlere ışık veren herkese sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum" diye konuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.