Cuma 19.04.2013

Doğalgaz sorununa çözüm bulunamadı

Kahramanmaraş Organize Sanayi Bölgesi İşadamları Derneği (KOSBİD) Başkanı Mahmut Hopur, OSB'de yaşadıkları doğalgaz sorununa 5 yıldır çözüm bulunamadığını söyledi

Kahramanmaraş Organize Sanayi Bölgesi İşadamları Derneği Başkanı Mahmut Hopur, OSB'de 5 yıldır doğalgaz çilesi yaşadıklarını söyledi. Hopur, "Taşıma suyla değirmen döndürmeye çalışıyoruz. Doğalgazı OSB'ye taşıma sistemiyle getiriyoruz. Hem risk hem büyük maliyet demek" dedi. Hopur, KOSBİD'in OSB'de faaliyette bulunan firmaların bir araya gelmesiyle kurulduğunu belirtti.

6 MİLYON METREKÜP

Türkiye'de metal mutfak eşya sektöründeki üretimin yüzde 65'ini gerçekleştiren Kahramanmaraş'ta sanayicilerin doğalgaz sorunu nedeniyle zor durumda olduğunu anlatan Hopur, "OSB'ye yatırım yapan firmaların en büyük sıkıntısı doğalgazın verilmemesidir. 12 firmamız yıllık 6 milyon metreküp doğalgaz ihtiyacını taşımalı olarak karşılamaktadır. Tankerlerle Tekirdağ'dan gelen doğalgaz firmalarımız için ciddi riskler oluşturmaktadır" dedi.
TEŞVİKTE 5. BÖLGE'YE ALINDI
Sektördeki sanayicilerin Çin ve Asya ülkeleri gibi 40-50 civarında ülkeye ihracat yaptığını vurgulayan Hopur, "Hükümetimiz yeni teşvik paketinde kentimizi 5. Bölge'ye alarak yatırımcısına verdiği önemi göstermiştir. Bunun için çok teşekkür ediyoruz. Ancak, şehrin ekonomi lokomotiflerinden OSB'de doğalgazı olmayan başka bir il var mıdır bilemiyoruz. OSB'de doğalgaz sorununa 5 yıldır çözüm bulamadık" şeklinde konuştu

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.