Çarşamba 24.04.2013

Piazza AVM kapılarını açıyor

Türkiye'de alışveriş merkezi konseptine farklılık getiren, AVM'nin yanında yaşam alanları inşa eden Rönesans Holding'in Kahramanmaraş'ta kurduğu Piazza AVM 26 Nisan'da açılıyor

Kentin sosyal dokusuna hitap edecek şekilde düzenlenen ve bölgenin en büyük AVM'si olan Kahramanmaraş Piazza, 26 Nisan'da açılıyor. 36 dönümlük alanda, 5 katlı olarak inşa edilen ve toplam kapalı alanı 110 bin metrekare olan alışveriş merkezinde 160'a yakın ulusal ve uluslararası markaya ait mağazalar yer alıyor. Alışverişin yanı sıra eğlence ve yaşam merkezi olarak inşa edilen Piazza'da, 10 sinema salonu, bowling ve buz pisti de bulunuyor.

160 MAĞAZA

Ulaşım kolaylığı nedeniyle Gaziantep, Osmaniye, Adıyaman, Malatya, Adana ve İskenderun'a da hitap eden Piazza AVM'de, 5M Migros, Koçtaş, Teknosa, LWC, Media Markt, Cinemaximum ve Crazy Game gibi sosyal alanlar da yer alıyor. 160 ulusal ve uluslararası markalara ait mağazaların yer aldığı alışverişin merkezi, Kahramanmaraş'ın ilk alışveriş merkezi olma özelliğini taşıyor.

2 BİN 500 KİŞİYE İŞ

Kahramanmaraş Piazza'nın, bölgenin sadece ekonomisine değil, sosyal hayatına da katkı sağlaması bekleniyor. Piazza AVM, vereceği hizmetleri ile alışveriş ve eğlence alışkanlıklarını değiştirmeyi hedefliyor. İnşaatına başlandığı günden itibaren binlerce kişiye istihdam imkanı sunan Kahramanmaraş Piazza, hizmete girdiğinde doğrudan yaklaşık 2 bin 500 kişiye istihdam kapısı açacak.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.