Cumartesi 11.05.2013
Son Güncelleme: Cuma 10.05.2013

Tahsilat daha hızlı olmalı

Adana'dan bir şikayet de elektrik tahsilat bürosu ile ilgili aldım.
Ahmet Tıraş, Çakmak Caddesi'nden bir esnaf.
İnönü Parkı'nın yanındaki veznede elektrik faturasını yatırmak istemiş.
Diyor ki; "Büyük çoğunlukla iki gişe açık oluyor. Bu da kuyruklara neden oluyor.
Müşteriler söylenmeye başlayınca diğer gişeleri de açıyorlar.
En önemlisi de kredi kartı ile ödeme bir vezneden yapılıyor.
Kaza ile başka kuyruğa girerseniz kredi kartı için yeniden kuyruğa gireceksiniz.
Lütfen bir çözüm bulunsun."
Şikayet böyle. Umarım TEDAŞ yöneticileri çözüm bulur.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.