Cumartesi 22.06.2013

Gelecek bizim

Başkanlık koltuğuna oturur oturmaz Adana Demirspor'un geleceğini masaya yatıran Mustafa Tuncel, "Geleceğin takımı yaratmak için göreve geldik. Bizi izleyin" dedi

Adana Demirspor Kulüp Başkanı Mustafa Tuncel, gazetemizi ziyaret ederek, özel açıklamalarda bulundu. "Demirspor'un geleceği için göreve geldik" diyen Başkan Tuncel, "Bu takım şehrin markasıdır, geleceğidir. Büyük taraftarıyla hak ettiği yere gelmesi için elimizden ne geliyorsa yapmak zorundayız. Bunun için yola çıktık. Hedefimiz süper lig" dedi.

YAKLAŞIK 11 MİLYON TL

Transferde dengeli ve ölçülü bir yol çizdiklerini belirten Tuncel, "Kimse merak etmesin, iç ve dış transferde hiçbir sorun yaşamıyoruz. Şampiyonluk için Süper Lig için en doğru karar ne ise onu vereceğiz. Bu yılki transfer bütçesini yaklaşık 11 milyon TL olarak belirledik. Sportif başarının yanında kurumsallaşma adına da önemli projelerim var. Önümüzdeki on yılın planlarını yapıyoruz. Camiamızdan sabır ve destek bekliyorum" diye konuştu.

SÜPER LİG OLACAK

Başkan Mustafa Tuncel, "Bir çok futbolcu ile temas halindeyiz. Transfer piyasasının hareketli olması nedeniyle bu isimleri taraftarımızla paylaşamıyoruz. Bu işler gizli kapaklı olur. Yeni sezonda Ankaraspor, Şanlıurfaspor ve Mersin İdmanyurdu gibi büyük bütçeli ve güçlü rakiplerle mücadele edeceğiz. Yani işimiz kolay değil ama başaracağız" şeklinde konuştu. "Kulübün 13 milyon lira borcu olduğunu herkes biliyor" diye konuşan Tuncel, "Mali acıdan önümüzü pekiyi göremiyoruz. Bu sezon hem şampiyonluk hem de borçları temizlemek için gayret göstereceğiz" dedi.
İKİ YENİ İMZA
Adana Demirspor dün iç transferde kaleci Şener ve Rıdvan Çolak ile 2 yıllığına sözleşme imzaladı. Mavi Lacivertliler Bolu Gerede'de 7 Temmuz da kampa girecek.