Gapshoes 17. kez açıldı
MARKALAŞMA VURGUSU
İç pazar odaklı çalışan sektörün yurtdışında yeni pazarlar keşfetmesi gerektiğini dile getiren Konukoğlu, "İşte tam bu noktada hedef, fason ayakkabı üretiminden çıkarak, markalaşmaya ağırlık vermek olmalıdır. Özgün tasarımlar geliştirilmelidir" dedi. Konukoğlu, 2014'te ayakkabı ithalatında koruma önlemi uygulamasının kaldırılacak olmasının sektörü sıkıntıya sokacağına dikkati çekti.
"ENGELLERİ KALDIRMAK"
Gümrük ve Ticaret Bakanı Hayati Yazıcı, Cumhuriyet'in 100. kuruluş yıl dönümünde 500 milyar dolarlık ihracat yapan, kişi başına geliri 25 bin dolara ulaşmış, en az 10 marka oluşturmuş bir Türkiye hedeflediklerini söyledi. Yazıcı, "Böyle bir Türkiye'yi; Türk müteşebbisi, sanayicisi, tüccarı ile gerçekleştireceğiz. Hükümet olarak görevimiz hedef koymak, ekonomik hayatın aktörlerinin önündeki engelleri kaldırmak" diye konuştu.
EN SON HABERLER
- 1 Adana Şehir Hastanesi bölgenin ‘yüz akı’ oldu
- 2 Ekinci Solaris Projesi geleceği güvenle inşa ediyor
- 3 Denizler Group 67 yıllık birikim ile ekonomiye katkı sağlıyor
- 4 Zamanın tanığı bir büyük kule
- 5 2024 TÜİOSB’nin yılı olacak
- 6 Türk mutfağına en yakın Çin restoranı: Quick China
- 7 ERSİN RAMOĞLU: Çukurova’nın gücü
- 8 Adana’mıza 11 baraj ve 1 gölet kazandırdık
- 9 Yüreğir’e hizmet için yola çıktık
- 10 Yeşilyurt Grup yatırımlarını tüm hızıyla sürdürüyor