Kaymakamlık personeline eğitim
Derik Kaymakamlığı personeli 'Müşteri Şikayetleri- Memnuniyetleri Yönetim Sistemi' eğitimi aldı
TÜM PERSONEL KATILDI
Derik Kaymakamlığı tarafından Dicle Kalkınma Ajansı Teknik Destek Programı kapsamında "Halkımızı Dinliyoruz, Onlara Hizmet Ediyoruz" başlığıyla verdiği projenin ajans tarafından kabul edilmesiyle kaymakamlığa bağlı tüm kurum çalışanlarına eğitim verildi. Eğitimlerde başarılı olan personel, TS ISO 10002 Müşteri Şikayetleri-Memnuniyetleri Yönetim Sistemi sertifikası aldı.
PROFESYONEL DESTEK
Kaymakam Ahmet Demirci, vatandaşın istek, ihtiyaç ve şikayetlerini daha iyi anlayarak onlara daha iyi hizmet sunabilmek için proje hazırlayarak ve projenin kabul edilmesi neticesinde Dicle Kalkınma Ajansından profesyonel anlamda destek alarak, 'TS ISO 10002 Müşteri Şikayetleri-Memnuniyetleri Yönetim Sistemi' eğitiminin tüm kurumlarda başarılı geçtiğini söyledi.
Her şey halkımız için
Kaymakam Demirci, "Ülkemizde ve bölgemizde yaşanan tüm halkımızı kucaklayıcı bu olumlu süreç biz kaymakamlıkların da halkın memnuniyetini üst düzeyde sağlamımızı zorunlu kılıyor. Bundan sonraki süreçte halkımızın kurumlarımızdan memnuniyetine katkı sağlayacağını umut ettiğim projenin hazırlanması ve uygulanmasında emeği geçen herkese teşekkür ediyorum" diye konuştu.
EN SON HABERLER
- 1 Adana Şehir Hastanesi bölgenin ‘yüz akı’ oldu
- 2 Ekinci Solaris Projesi geleceği güvenle inşa ediyor
- 3 Denizler Group 67 yıllık birikim ile ekonomiye katkı sağlıyor
- 4 Zamanın tanığı bir büyük kule
- 5 2024 TÜİOSB’nin yılı olacak
- 6 Türk mutfağına en yakın Çin restoranı: Quick China
- 7 ERSİN RAMOĞLU: Çukurova’nın gücü
- 8 Adana’mıza 11 baraj ve 1 gölet kazandırdık
- 9 Yüreğir’e hizmet için yola çıktık
- 10 Yeşilyurt Grup yatırımlarını tüm hızıyla sürdürüyor