Salı 20.08.2013

Bisiklet üzerinde iki bin kilometre

Adana'da öğretmen çift, 27 günde 2 bin kilometre pedal çevirip Ege ve Akdeniz kıyılarını bisikletle gezdi. Sayar çifti bu seyahatte bir hayli de kilo verdi

Adana'da 28 yaşındaki tarih öğretmeni Gülsüm Börklüyüce Sayar ile 36 yaşındaki eşi teknoloji tasarım öğretmeni Önder Sayar, 27 günde 2 bin kilometre pedal çevirerek Ege ve Akdeniz'i gezip tatil yaptı. Bu süre içinde ikisi de bir hayli kilo veren öğretmen çift, "Bizim çocukken bisikletimiz olmadı. Oysa ikimizin ortak tutkusu bisiklete binmekti. 7 Ağustos 2010'da evlerdik ve ortak tutkumuzu hayata geçirdik. Akdeniz ve Eğe'de yer yere gittik" dedi.

RESİM SATIP BİSİKLET ALDI
İmamlık yapan bir babanın kızı olduğunu söyleyen Gülsüm Börklüyüce Sayar, "Biz 10 kardeştik. Babamın maddi durumu iyi olmadığı için bisiklet alamamıştı. Ama bir bisikletimin olmasını o kadar çok istemiştim ki" dedi. Öğretmen Sayar, ilk bisikletine lise yıllarında yaptığı bir resmi satarak sahip olduğunu da belirterek, "Eşimin de bisiklete olan tutkusu bu kararı almamızı kolaylaştırdı. Birlikte müthiş bir tatil yaptık. Hem eğlendik, hem de kilo verdik" diye konuştu.
HERKESE TAVSİYE ETTİ
Özel yapım bir bisiklet aldıklarını ve otobüsle Hatay'dan İzmir'e geldiklerini söyleyen Önder Sayar, "Eşimle birlikte tatilimize buradan başladık. 27 günde tam 2 bin kilometre yol kat ederek Adana'ya ulaştık. Günde 100-150 kilometre yol aldık. Çok mutlu bir tatil yaptık. Yıllardır bu anı bekliyorduk sonunda gerçekleştirdik. Eşim de ben de fazla kilolarımızı verdik. Evimize gönül rahatlığı ve istediğini yapan insanların mutluluğu içinde dönüyoruz. Herkese tavsiye ederim" şeklinde konuştu.