Tünel Hatay'a hayat verecek
TAŞIMA MALİYETİ
Bu projenin çok geniş bir coğrafyayı heyecanlandıran bir çalışma olduğuna dikkat çeken Lekesiz, şöyle devam etti; "Bu iller de bizim kadar bu projenin bir an evvel bitmesini iple çekiyorlar. Çünkü yüzlerce, binlerce kamyon yükü buradan limana ulaştırıp, ulusal ve uluslararası pazarlara açılmayı hedefleyen sanayici, üretici, her bir seferde gidiş geliş kimi 150 kilometre, kimi 120 kilometre tasarruf ettiği zaman yıllık taşıma maliyeti düşecek."
ANTAKYA TÜCCARI
ATSO Başkanı Hikmet Çinçinde Hatay'ın Türkiye için çok önemli ve çok büyük bir ekonomi olduğunu belirterek, "Ama körfez ile Antakya yöresi ekonomisi farklılıklar gösteriyor. Körfezde daha çok ağır sanayi bulunurken, Antakya ve yöresinde daha çok hizmet sektöründe yoğunlaşmış ve gelişmiş. Antakya tüccarı çok cesurdur. Dünyada ilk açılan pazarlarına ilk ulaşanlar genellikle Antakyalılardır. Birçok yerde Antakyalılar var. Tarihten gelen bir genetikle al sat, yap sata endekslenmişiz üretmeyi maalesef sevmemişiz" şeklinde konuştu.
EN SON HABERLER
- 1 Adana Şehir Hastanesi bölgenin ‘yüz akı’ oldu
- 2 Ekinci Solaris Projesi geleceği güvenle inşa ediyor
- 3 Denizler Group 67 yıllık birikim ile ekonomiye katkı sağlıyor
- 4 Zamanın tanığı bir büyük kule
- 5 2024 TÜİOSB’nin yılı olacak
- 6 Türk mutfağına en yakın Çin restoranı: Quick China
- 7 ERSİN RAMOĞLU: Çukurova’nın gücü
- 8 Adana’mıza 11 baraj ve 1 gölet kazandırdık
- 9 Yüreğir’e hizmet için yola çıktık
- 10 Yeşilyurt Grup yatırımlarını tüm hızıyla sürdürüyor