Temsa Avrupa'da görücüye çıktı
ÜRETİM STRATEJİSİ
Müşteri ihtiyaçlarına hızlı cevap verebilmek için üretimde modüler bir yaklaşım izlediklerini belirten Temsa Genel Müdürü Dinçer Çelik, "Değişen müşteri ihtiyaçlarına her zaman büyük önem veren üretim stratejisi ile hareket ediyoruz. Kalite, güvenilirlik ve ürünlerimizin uzun ömürlü olması bizim birinci önceliğimiz. Bu yüzden çıktığımız fuarlarda Temsa ürünleri sektörün aktörleri tarafından büyük bir ilgiyle izleniyor" dedi.
EKONOMİK DURGUNLUK
"2013 yılı sonunda ciromuzdaki artış, 2012'ye göre yüzde 35 gibi yüksek bir seviyede gerçekleşecek" diye konuşan Çelik, "2013 yılı üretim ve satış adetleri ile de rekor bir seviyeye ulaştığımız bir yıl olacak" dedi. Dinçer Çelik Avrupa'da yaşanan ekonomik durgunluğa rağmen Temsa olarak bu pazarlarda etkin bir şekilde yer aldıklarını belirtti.
EN SON HABERLER
- 1 Adana Şehir Hastanesi bölgenin ‘yüz akı’ oldu
- 2 Ekinci Solaris Projesi geleceği güvenle inşa ediyor
- 3 Denizler Group 67 yıllık birikim ile ekonomiye katkı sağlıyor
- 4 Zamanın tanığı bir büyük kule
- 5 2024 TÜİOSB’nin yılı olacak
- 6 Türk mutfağına en yakın Çin restoranı: Quick China
- 7 ERSİN RAMOĞLU: Çukurova’nın gücü
- 8 Adana’mıza 11 baraj ve 1 gölet kazandırdık
- 9 Yüreğir’e hizmet için yola çıktık
- 10 Yeşilyurt Grup yatırımlarını tüm hızıyla sürdürüyor