Salı 26.11.2013

MELİH ABİ: Müşteri temsilcilerine bağlanmak ne kadar zorlaştı

Adana'dan bir şikâyet aldım. Okurumuz Metin Yoylu belki de hepimizin yaşadığı fakat çözümlenmesi biraz da zor olan sorunu aktardı. Diyor ki; "Telefonla bir firmanın, -banka olabilir, internet olabilir hatta bazı kurum ve kuruluşlar olabilir- çağrı merkezine bağlanmak istiyorsunuz. Fakat bir hayli uğraşmanız gerekiyor. Sizi yönlendirmeye çalışan bir makine ile karşı karşıyasınız. 3'e bas, 4'e bas olmadı 8'e bas. Yine olmadı, zaman aşımına uğradınız. Uzun uzun mücadele edip sonunda müşteri hizmetlerine bağlanabiliyorsunuz. Ama işlemi yapmanız için en az 15-20 dakikayı gözden çıkarmanız gerekir. Ben tam 40 dakika bekledim. Cep telefonundan arıyorsunuz ve özel paket dışındaysanız yandınız. Bu konuda çok ciddi rahatsızlıklar var. Çözüm bulunur mu bilmem ama önüne geçilmesi gereken bir sorun." Okurumuz önemli bir konuya değindi. Umarım bir çözüm yolu vardır.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.