Salı 26.11.2013
MELİH ABİ: Müşteri temsilcilerine bağlanmak ne kadar zorlaştı
Adana'dan bir şikâyet aldım. Okurumuz Metin Yoylu belki de hepimizin yaşadığı fakat çözümlenmesi biraz da zor olan sorunu aktardı. Diyor ki; "Telefonla bir firmanın, -banka olabilir, internet olabilir hatta bazı kurum ve kuruluşlar olabilir- çağrı merkezine bağlanmak istiyorsunuz. Fakat bir hayli uğraşmanız gerekiyor. Sizi yönlendirmeye çalışan bir makine ile karşı karşıyasınız. 3'e bas, 4'e bas olmadı 8'e bas. Yine olmadı, zaman aşımına uğradınız. Uzun uzun mücadele edip sonunda müşteri hizmetlerine bağlanabiliyorsunuz. Ama işlemi yapmanız için en az 15-20 dakikayı gözden çıkarmanız gerekir. Ben tam 40 dakika bekledim. Cep telefonundan arıyorsunuz ve özel paket dışındaysanız yandınız. Bu konuda çok ciddi rahatsızlıklar var. Çözüm bulunur mu bilmem ama önüne geçilmesi gereken bir sorun." Okurumuz önemli bir konuya değindi. Umarım bir çözüm yolu vardır.