Giriş Tarihi: 28.11.2013

ATO gelenekleri aşan bir oda oldu

Adana Ticaret Odası Başkanı Atila Menevşe, "Başarılarımızla geleneksel oda anlayışından farklılaştık" dedi

Adana Ticaret Odası (ATO) 2014-2017 dönemini kapsayan Stratejik Planı'nı, Meclis ve Meslek Komitesi üyelerinin katılımıyla Hatay'da gerçekleştirdiği çalıştayda görüştü. Çukurova Üniversitesi Öğretim Üyesi Prof. Dr. Nejat Erk'in moderatörlüğünde gerçekleşen toplantının açılışında konuşan ATO Başkanı Atila Menevşe, oda olarak geleneksel oda anlayışından farklılaştıklarını söyledi. Menevşe, "Bu yönümüz dış paydaşlarca dile getirilmektedir. Mevcut durumu ve çalışmaları sürdürmek geri kalmak anlamına gelir düşüncesiyle her gün biraz daha iyi olmanın çabası içerisinde olmalıyız" dedi.

PROJELER KONUŞULDU

ATO Yönetim Kurulu Meclis ve Meslek Komiteleri Başkanlarının katıldığı toplantıda; kurumsallaşma, entelektüel kapasitenin artırılması, bilgi teknolojilerini etkin ve verimli kullanma, yurtdışı geçici tanıtım ofisleri / temsilcilikler, fuar katılım destekleri ve organizasyonları, ARGE- inovasyon, tkatma değeri yüksek ürün ve sektörlere geçiş, üyeye özel danışmanlık hizmetlerinin geliştirilmesi, yeni hizmet binası, TOBB ETÜ Fakültesi'nin Adana'da kurulması ve Adana Meslek Liseleri Kampusu gibi çeşitli projeler ele alındı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.