Perşembe 16.01.2014

MELİH ABİ: Şişecam nakliyecilerin sorununa açıklık getirdi

Geçtiğimiz günlerde Mersinli nakliyecilerin sorunlarını köşeme taşımıştım. Anadolu Cam San. AŞ bu konuya açıklık getirdi. Yapılan açıklamada şöyle denildi: Köşenizde yer verdiğiniz okur mektubunda, Anadolu Cam'ın Mersin'deki fabrikasında "Depo ve yükleme bölümünde gizli bir grev yaşandığı ve iş yavaşlatma eylemi yapıldığı" şeklindeki iddia asılsızdır. Mersin'deki fabrikamızda hiçbir bölümde grev veya iş yavaşlatma eylemi söz konusu değildir. Doğal olarak okurunuzun "iş yavaşlatma eyleminden dolayı günde 50-60 TIR daha az yükleme yapıldığı" şeklindeki iddiası da gerçeklerle örtüşmemektedir. Gündüz ve akşam olmak üzere iki vardiya olarak 08:00-24:00 saatleri arasında sevk-yükleme faaliyetini gerçekleştirmekte olan fabrikamızda günlük sevkyükleme işlemi gerçekleştirilen TIR sayısı ortalama 70-80 arasında değişmektedir. Satışlarımızın arttığı yaz sezonunda ise bu sayı ortalama 90-120 TIR'ı bulmaktadır. Dolayısıyla günde 50-60 TIR daha az yükleme yapılması söz konusu olamayacağı gibi yıllık 2.000 TIR'ın yükleme yapamadan çıkması da gerçekçi bir iddia değildir. 2.000 TIR, 40.000 ton mal demektir ki; bu da Mersin fabrikasının üretiminin yaklaşık yüzde 17'sine denk gelmektedir. 2013 yılında Mersin fabrikasında üretilen malın tümünün sevkiyatı planlandığı gibi gerçekleştirilmiştir. 2013 yılında günlük yükleme ortalamamız 80 TIR'dır. Yıllık yükleme rakamı ise toplam 17.594 TIR'dır.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.