Alanlarında
tanınan iletişim akademisyenleri, gazeteciler, film yönetmenleri, reklamcılar, kurumsal iletişimciler ve sivil toplum örgütü temsilcilerini her hafta öğrencilerle buluşturarak tecrübelerinden faydalanmalarını sağlamak amacıyla Çukurova Üniversitesi İletişim Fakültesi tarafından düzenlenen İletişim Seminerleri, 2014 yılında ilk olarak reklamcı ve yayıncı Mustafa Öncül'ü ağırladı.
ÖRNEKLER VERDİ
Öğrencilerin ilgiyle dinlediği söyleşide "Yumurta kapıya gelmeden…" adlı sunumunu aktaran Öncül, sunum sonrası öğrencilerin sorularına da yanıt verdi. Kurduğu reklam/ yayın şirketi aracılığıyla yaptığı işlerden örnekler, kampanyaların oluşum ve yapım süreci hakkında bilgiler veren Mustafa Öncül, reklamcılık için öncelikle fikir veya proje sahibi olunması ve bu yönde çaba gösterilmesi gerektiğinin altını çizdi.
YUMURTA KAPIYA GELMEDEN…
Öncül örnekler eşliğinde araştırmacı bir kişiliğe ve çalışma deneyimine sahip olmanın önemini vurgularken, çalışma hayatına başlarken sıkıntı çekilmek istenmiyor ise, "yumurta kapıya gelmeden…" önlem almanın ve meslek edinmek istenilen alanda pratik olarak kendini geliştirmeye çalışmanın, bunun için emek ve zaman harcamanın önemine değindi.