Pazar 26.01.2014

Temsa Amerika'yı TS 45'le fethetti

Adanalı otobüs üreticisi Temsa, 4 yıldır bulunduğu Amerika pazarına bu kez yepyeni bir ürün olan TS 45 modelini sundu

ABD pazarına 2010 yılında TS 35 modeliyle adım atan Adanalı otobüs üreticisi Temsa, 2011 yılında TS 30'u Amerikalılarla buluşturdu. Bu sürede 300 adetlik bir otobüs parkına ulaşan Temsa, Amerikan pazarına yeni ürün sunma çalışmalarına hız kesmeden devam etti. Temsa, bu kez Amerikalıları 14 metrelik TS 45 ile tanıştırdı. Türkiye pazarında Safir, Prestij, MD9 ve Avenue ile kullanıcılarının hem kalite de hem işletme avantajları ile yüzünü güldürmeye devam eden Temsa, Avrupa'dan sonra Kuzey Amerika pazarında atılım gösteriyor. Genişleyen ürün gamı, hizmet kalitesi ve pazarlama desteği ile marka bilinirliğini ve pazar payını her geçen gün artıran Temsa, beklentilere uygun model geliştirme çalışmalarını da aralıksız olarak sürdürüyor. Temsa, Amerika pazarına yönelik ürettiği 14 metrelik TS45 (45 feet) yeni aracının lansmanını 11 Ocak 2014'te Nashville'de düzenlenen ABA (American Bus Association) Fuarı'nda gerçekleştirdi.
ÖNCEKİ BAŞARILAR SAYESİNDE
Temsa İş Geliştirme Direktörü Ömer Sözütek ve Temsa Fabrika Direktörü İbrahim Eserce, Amerika pazarına 2010 yılında sundukları TS 35'in başarısının yeni ürün konusunda kendilerine büyük bir güç verdiğine dikkat çekerek, "Ürünlerimizin başarısı ile pazara bu sefer yepyeni bir ürünü sunmak için çalışmalar yürüttük. Yeni ürünümüz TS45 yoğun çalışmalar sonrası ortaya çıktı" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.