Pazartesi 03.02.2014
Son Güncelleme: Pazar 02.02.2014

ATM ile ilgili yapılan işleme açıklama geldi

Geçtiğimiz cuma günü Tunca Öner isimli yaşlı okurumuzun Ziraat Bankası'nda yaşadığı sıkıntıyı köşeme taşımıştım. Banka yetkilileriyle yaptığım telefon görüşmesinde, özellikle yaşlı insanlar karşısında çok hassas davrandıklarını söylediler. Şube yetkilisi Meltem Nadirler ile telefonda konuştum, Konu ile ilgili bir art niyet değil sadece yoğunluktan kaynaklanan bir aksaklık olduğu kanısına vardım. Tunca Bey, gerçekten yardım istemiş. Banka yetkilileri de yardımcı olmak niyetindeler. Ama aşırı yoğunluk nedeniyle sorunu an için çözümlenememiş. Banka yetkilileri, okurumuzdan özür diledi.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.