Giriş Tarihi: 23.2.2014

Çetinkaya'da 24 yıl sevinci

Çetinkaya A.Ş. Kuruköprü Mağazası 24'üncü hizmet yılını kutladı

Adana Kuruköprü'de 18 Şubat 1991 tarihinde, o dönem Türkiye'nin en büyük AVM'sini açarak hizmete başlayan Çetinkaya Mağazası her yıl geleneksel hale getirdiği Şubat ayı yıldönümü kutlamalarını, bu yıl da kendi bünyesinde bulunan tüm personellerin müşterilerinin katılımıyla etkinliklerle gerçekleştirdi. Çok sayıda personelin katıldığı kutlama samimi bir havada geçti.

EN İYİSİ İÇİN ÇALIŞTIK
Çetinkaya Yönetim Kurulu Üyesi Niyazi Çetinkaya kutlamadaki konuşmasında kaliteyi en uygun fiyatta satmada lider olma yolunda hizmet verme anlayışıyla 57 yıl önce de Adana'da Türkiye'nin en büyük AVM'sini açarak hizmetten ve kaliteden ödün vermeden bugüne kadar Türkiye için en iyisini yapmaya çalıştıklarını vurguladı.
HİÇ YALNIZ KALMADIK
Çetinkaya, "Adana'da o yıllarda kendimizi hiç yalnız hissetmedik. Vatandaşların tüm ihtiyaçlarının bir çatı altında karşılandığı bu hizmet sektöründe 24'üncü yılımızı sizlerle büyük bir mutlulukla kutlamaktayız. Çetinkaya, mağazacılıkta ve tekstilde bir markadır. Marka olmada en büyük katkı elbette ki çalışanlarımıza ve müşterilerimize aittir bu vesile ile Türkiye genelinde emeği geçen tüm çalışanlarımıza ve müşterilerimize katkılarından dolayı teşekkür ederiz" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.