Giriş Tarihi: 25.2.2014

ERCAN ATALAY: Adanaspor nereye?

Adanaspor taraftarlarını üzmeye devam ediyor. Pazar günü 5 Ocak Fatih Terim Stadı'nda hava şartları, seyirci desteği, her açıdan futbol oynamaya uygun bir ortam vardı. 26 maçta 14 mağlubiyet alan Adanaspor hiç de iç açıcı bir tablo ortaya koyamadı. Tamam, penaltı verilebilirdi, şanssızlık mevcuttu ama oyuncuların hiç mi kabahati yoktu? Futbolda şans faktörü en fazla %10'dur. 16 mağlubiyet alan bir takım hep mi şanssızdı? Bütün hakemler mi suçlu? Futbolcular ve teknik direktör şapkasını önüne koyup düşünmeli. Hiç mi suçları yok, hiç mi ekmek yedekleri Adana'yı ve takımını düşünmüyorlar? Sezon başında isabetli transferler yapılamadı. Takım iyi çalıştırılamadı. En önemlisi de pazar günü oynanan maç dahil takım bir türlü motivasyonunu sürdüremiyor. Geriye düştüklerinde panikliyorlar. İyi organize olamıyorlar ve kendilerine güvenleri kayboluyor. Sonuç olarak bir şirket kulübü olan Adanaspor Yönetim Kurulu, kamu ve özel kuruluşlardan hiç destek görmeden bu günlere kadar gelebildi. Başarılı olunca herkes yanında iken başarısızlıkta sahip çıkanı yok. Gönlümüz istemese de Adanaspor için İkinci Lig çanları kuvvetle çalmaya başladı. Bundan sonra içeride ve dışarıda tüm maçları kazanmak, kamu veya özel sektörün tam desteğini almak, siyasilerin seçim propagandası yapmadan Adanaspor'un yanında olduklarını görmek bir çıkış yolu olabilir.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.