Cuma 18.04.2014

Decathlon rüzgarı Mersin'de esiyor

Türkiye'nin 7'nci, dünyanın ise 843'üncü Decathlon mağazası Mersin'de kapılarını açtı. Mersin Palm City Carrefour Alışveriş Merkezi'nde hizmete giren mağaza, 3 bin 500 metrekarelik alanıyla Akdeniz bölgesinin en büyük spor mağazası olma özelliğini taşıyor. Mağazada 50 farklı spor dalında 80 binden fazla ürün tüketiciyle buluşuyor.
40 KİŞİ ÇALIŞIYOR

20 ülkede 800'ü aşkın mağazası bulunan, cirosu 6,5 milyar avro olan ve tüm dünyada 55 bin çalışanı bulunan, Avrupa'nın en büyük spor perakende zinciri Decathlon, Türkiye'de Mayıs 2010'dan beri faaliyet gösteriyor. Ankara, İstanbul, İzmir, Samsun ve Adana'da 6 megaspor mağazası ve sporu tüm Türkiye'ye ulaştıran bir e-ticaret sitesi bulunan Decathlon, Mersin'deki yeni mağaza ile 40 kişiye daha istihdam sağladı ve Türkiye'deki ekibi 700 kişiye ulaştı.
MERSİN SPOR KENTİ

Decathlon Türkiye ülke müdürü Boumedienne Boualaoui "İnsanlar artık daha fazla spor yapıyor; sağlıklarına, bedenlerine giderek daha çok dikkat ediyor. İstanbul, Ankara, İzmir, Samsun ve Adana mağazalarımızda beklediğimizin çok üzerinde ilgi gördük. Kısa bir süre arayla şimdi Akdeniz'deki ikinci mağazamızı açmaktan büyük heyecan duyuyoruz. Mersin, her mevsim spora uygun iklimi, coğrafi konumu, tesis olanaklarının genişliği ve gelişmekte olan ekonomik ve kültürel yapısı nedeniyle tercih ettiğimiz bir il oldu" diye konuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.