Cuma 25.04.2014

Kalkınma Ajansı konferansı yapıldı

İpekyolu Kalkınma Ajansı (İKA), Gaziantep'te bilgi ve deneyimlerin paylaşıldığı "2014 yılı 2'nci Kalkınma Ajansları Konferansı"nı düzenledi

Gaziantep'te İpekyolu Kalkınma Ajansı (İKA) tarafından, kalkınma ajansları ve paydaşları arasında bilgi ve deneyimlerin paylaşıldığı "2014 yılı '2. Kalkınma Ajansları Konferansı" düzenlendi. Açılışta konuşan İKA Genel Sekreteri Dr. Bülent Özkan, "Kalkınma ajansları, ulusal ve uluslararası pazarlarda, ekonomik, sosyal olarak kaynak oluşturmuştur" dedi. Kalkınma Bakanlığı Müsteşarı Kemal Madenoğlu da kalkınma alanında yapılan çalışmaları çok önemsediklerini belirtti.

5'İNCİ BÖLGE KURULUYOR

Gaziantep'in bir sanayi kenti olduğunu vurgulayan Vali Erdal Ata, "Organize sanayi bölgelerimizde 120 bin civarında insan istihdam ediliyor. Ayrıca organize sanayi bölgeleri dışındaki sanayi sitelerimizde doğrudan doğruya üretim yapılabilen ve yaklaşık 30 bin kişinin istihdam edildiği yerler. 5'inci sanayi organize bölgemiz kuruluyor" dedi. Konuşmaların ardından konferans İKA Genel Sekreteri Dr. Bülent Özkan, Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin, Sanko Holding Onursal Başkanı Abdulkadir Konukoğlu ve Gaziantep Üniversitesi (GAÜN) Rektörü M. Yavuz Coşkun'un panelistliğini yaptığı 'Ajanslara Bakış' konulu panel ile devam etti.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.