Başkan Gülnar: Tüketici bilinçlendi
HAKKINI ARIYOR
Yasanın sadece kağıt üzerinde kalmayıp hayata geçirilmesinin tüketicinin de bilinçlenmesine yol açtığını vurgulayan Gülnar, "Tüketici bilinçlendikçe hakkını aramasını öğrendi. Eskiden sadece kent merkezlerinden şikayet alırken şimdi köylerden de çok sayıda başvuru yapılıyor. Yasalar tüketicinin haklarını güvence altına alınca üretici de kendine çekidüzen vermeye başladı" diye konuştu. Ticaret İl Müdürlükleri bünyesinde tüketicilerin sorunlarıyla ilgilenen özel birimler oluşturulduğunu anımsatan Gülnar, "Herhangi bir sorun yaşayan vatandaşımız 'Alo 175 Tüketici Danışma Hattı'nı arayabilir" dedi.
EN SON HABERLER
- 1 Adana Şehir Hastanesi bölgenin ‘yüz akı’ oldu
- 2 Ekinci Solaris Projesi geleceği güvenle inşa ediyor
- 3 Denizler Group 67 yıllık birikim ile ekonomiye katkı sağlıyor
- 4 Zamanın tanığı bir büyük kule
- 5 2024 TÜİOSB’nin yılı olacak
- 6 Türk mutfağına en yakın Çin restoranı: Quick China
- 7 ERSİN RAMOĞLU: Çukurova’nın gücü
- 8 Adana’mıza 11 baraj ve 1 gölet kazandırdık
- 9 Yüreğir’e hizmet için yola çıktık
- 10 Yeşilyurt Grup yatırımlarını tüm hızıyla sürdürüyor