Giriş Tarihi: 29.05.2014

Mersinli dünya markası: Arbella

Mersin merkezli makarna markası Arbella, kuruluşunun 6'ncı yılında dünya markası olma yolunda ilerliyor. Arbella, üretim ve ihracat potansiyeliyle dünyadaki ilk 10 firma arasında

Tüketicilerle 2008 yılında buluşan Arbella'nın makarna üretim kapasitesi ve tesisleri ile üretim ve ihracat potansiyeli açısından dünyadaki ilk 10 büyük şirket içinde yer alıyor. Genel Müdür Yardımcısı Gülçin Arslan Hazar "Arbella, ihracat potansiyeli ile dünya markası olma yolunda" dedi. Türkiye'nin en genç makarna markalarından olan Arbella için Genel Müdür Yardımcısı Hazar, "Hedefimizde 10 yıl sonra dünya makarna sektöründe en çok bilinen markalar içinde yer almak var" diyor.
TÜRKİYE'DE İLK 500'DE

Her geçen gün büyümeye devam ettiklerini anlatan Hazar, Türkiye'nin en büyük 500 şirketi içinde hızla yükseldiklerine dikkat çekerek "6 yıllık geçmişi olan bir firma olarak, Türkiye'nin en büyük 500 şirketi içinde yer alma başarısını gösterdik. İç piyasa ve ihracatta pazar payı anlamında üçüncü şirket durumundayız. Dünyada 193 ülke var ve Arbella markamız tamamına yakınında tescil edilmiştir. Arbella, ihracat potansiyeliyle dünya markası olma yolunda. Önümüzdeki yıllarda iletişim, pazarlama ve satış yatırımlarını da artırıp, alanımızda liderliği hedeflemektedir" dedi.
AMBALAJ ÇALIŞMASI

Firma olarak yalnızca ürün çeşidine önem vermediklerini, ambalaj teknolojileri ve tüketici taleplerini de yakından takip ettiklerini kaydeden Hazar, tüketicinin kullanımını kolaylaştıracak ambalaj çeşitlemeleri üzerine de Ar-Ge çalışmaları yaptıklarını söyledi. Hazar, paketlerin işlevsel olmasına büyük önem verdiklerini söyledi. Oturan paket ve karton ambalajların ardından Türkiye'nin ilk aç-kapa spagetti paketlerini tüketici ile buluşturduklarını ifade eden Hazar "Ayrıca Türkile'de yine bir ilk olan bir paket içinde porsiyonluk ambalajlanmış 'bundle spagetti' makarnalarını da Arbella olarak biz ürettik" şeklinde konuştu.
SOSYAL SORUMLULUK

Büyüme hedefini sağlarken üzerinde yaşadıkları toprakları unutmadıklarını vurgulayan Hazar, "Grubumuz, şirketlerin başarısının sadece ticari kriterlerle değil, topluma kar amacı gütmeden katkı sağlamakla ölçülebileceği bilinciyle şehrin insanına, doğasına, eğitimine, bilim ve sanatına, kültürüne, toplumsal yaşamına hizmet etmeyi görev bilmektedir" dedi. Sosyal sorumluluk projesi kapsamında, sağlık alanında Mezitli, Toros Devlet Hastanesi Semt Polikliniği ile başlattıkları 'Sürdürülebilir Sosyal Sorumluluk Projesi'nin ardından, Hasan Arslan Toplum Sağlığı Merkezi projesini hayata geçirdiklerini dile getiren Hazar, Mersin Üniversitesi Tıp Fakültesi'ne ek bina yaptırdıklarını kaydetti.
KIZILAY'A DESTEK VERİYOR
Arbella Makarna'nın Türk Kızılay'ına da destek verdiğini belirten Hazar şunları kaydetti: "Arbella Türkiye'nin dört bir yanında kan bağışı noktalarında duyarlı bağışçılara özel tadım araçlarında aşçıların pişirdiği makarnaları ikram etmektedir. Arbella Makarna, kurumsal kimliğini sosyal sorumluluk ve sanatsal projelerle de pekiştirmek üzere uluslararası fotoğraf yarışması düzenlemektedir.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.