Giriş Tarihi: 25.07.2014

İkinci 500 listesinde Adana 3 adım geriledi

İstanbul Sanayi Odası'nın (İSO) 2013'ün verileriyle hazırladığı "Türkiye'nin İkinci 500 Sanayi Kuruluşu" listesi açıklandı. Geçen yıl 15 Adana firmasının bulunduğu listede bu yıl sayı 12'ye düştü. Adana Sanayi Odası (ADASO) Yönetim Kurulu Başkanı Zeki Kıvanç, ikinci 500 büyük sanayi kuruluşu arasında Adana sanayi firması sayısındaki azalmayı üzüntüyle karşıladıklarını, kent sanayisi açısından düşündürücü ve endişe verici olduğunu söyledi.
HAKSIZ REKABET SAVAŞI
İSO'nun listesinde Adanalı sanayi kuruluşlarından Oğuz Tekstil 5'inci, Gürsoy Yem 25'inci, Abdioğulları Plastik 87'nci, Meltem Kimya 113'üncü, Kıvanç Tekstil 145'inci, G.Ç.S. Metal 173'üncü, Oğuz Gıda 206'ncı, Sepaş Plastik 277'nci, Zahit Alüminyum 319'uncu, Kimteks Tekstil 379'uncu, Bakırlar İplik 388'inci, Özgür Atermit 484'üncü sırada yer aldı. Listede Adana'nın gerilemesini değerlendiren ADASO Başkanı Zeki Kıvanç, Adana firmalarının dış pazarlardaki zorlu koşulların yanı sıra yıllardır teşvikten kaynaklanan haksız rekabet ortamında mücadele etmek zorunda kaldığını belirtti.
YETMEZ AMA TEBRİKLER

Kıvanç, Adana'nın teşvik uygulamalarında ikinci bölgede yer alması kararının gözden geçirilmesinin şart olduğunu ifade etti. Kıvanç, "Tüm olumsuzluklara karşın, kendi imkanları ile ikinci 500 Büyük Sanayi Kuruluşu arasında yer alma ve daha üst sıralara yükselme başarısını gösteren Adana sanayi firmalarımızı kutluyor, önümüzdeki yıllarda firmalarımızın daha iyi performans göstermelerini, daha çok sayıda yer almasını arzu ve temenni ediyoruz" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.