Giriş Tarihi: 9.8.2014

Türkiye'yi ikiye katlar

Son dönemde Irak'ta yaşanan olaylar nedeniyle ihracatta düşüş yaşanmasının geçici olduğunu söyleyen Gaziantep Sanayi Odası (GSO) Yönetim Kurulu Başkanı Adil Konukoğlu, Gaziantep ekonomisinin bu yıl yüzde 9 civarında büyümesini beklediklerini belirtti. Yılın ilk 6 ayında yüzde 8'e yakın büyüdüklerini anımsatan Konukoğlu, yılsonuna kadar yüzde 9 tahminlerinin tutacağını söyledi. Gaziantep'in her zaman Türkiye'nin iki katı büyüdüğünü anımsatan Konukoğlu, "Sürdürülebilir bir kalkınma için ülke olarak sürekli yüzde 8'in üzerinde büyümeliyiz. Dünya genelinde yaşanan sorunlar nedeniyle bu rakam gerçekleşmiyor. Hükümet bu yıl için yüzde 4, önümüzdeki iki yıl için de yüzde 5 büyüme öngörüyor. 2023 hedefler için bu rakamlar yeterli değil. Biz şehir olarak her zaman ülkenin iki katı büyüyerek üzerimize düşeni yerine getirmeye çalışıyoruz" dedi.
YÜZDE 9 BÜYÜRÜZ

2023 yılı hedefleri için Türkiye'nin her yıl düzenli olarak yüzde 8 büyümesi gerektiğini kaydeden Konukoğlu, şu an gerçekleşen büyüme oranlarının yetersiz kaldığını belirtti. Konukoğlu, "Dünyadaki olumsuz gelişmeler büyüme rakamlarının düşük kalmasına neden oluyor ama biz şehir olarak bunu aşacağız. Zaten düzenli olarak Türkiye'nin hep 2 katı büyüyoruz. 2013'te yüzde 11 büyüdük. Bu yılın ilk 6 ayında yüzde 7,5-8 büyüdük, yıl sonuna kadar yüzde 9 oranında büyüyeceğimize inanıyoruz. Ülke büyümesi de yüzde 4,5 gibi olur" şeklinde konuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.