Cuma 10.10.2014

"Kendimizi hesaba çekip eleştiriyoruz"

Adana Demirspor teknik patronu Ünal Karaman, her zaman kendilerini hesaba çekip eleştirdiklerini belirterek, mavilacivertli camiadan takıma daha çok sahip çıkmalarını istedi

Adana Demirspor teknik direktörü Ünal Karaman dün tesislerde gazetecilerle sohbet etti. Kayserispor yenilgisine değinen tecrübeli teknik adam, mağlubiyetten korkan insanlar olmadıklarını söyleyerek Kayseri maçının hakemi Ali Palabıyık'a sitem etti. Karaman, "Zorluklarla mücadele ediyoruz. Sahada bizi rakip yensin istiyoruz. Adaletsiz bir şekilde bende gelmeyim, benim de hakkım yenmesin. Sporun bütün bileşenlerinin ahlaklı, hak yemeyen olması gerekiyor" diye konuştu.

ASLANLAR GİBİ

Sezona yürüyerek değil koşarak hazırlandıklarını hatırlatan Karaman, "Bütün sıkıntılara, sorunlara rağmen halen koşmaya devam ediyoruz. Yinede aslanlar gibi mücadelemizi ortaya koyuyoruz, önemli adımlar atıyoruz. Futbolcularımı, kulüp çalışanlarımızı, yardımcılarımı kutluyorum. Demirspor büyük bir camia. Kayseri maçını 9 bin taraftar izledi. Birçok süper lig kulübünü geçmiş durumdayız. Güzel şeyler olacak. Yaptığımız her işi hesaba çekip kendimizi masaya yatırıyoruz" dedi.

TÜRKİYE'YE ÖRNEK OLALIM
"Camia şu ana kadar beklediğim hareketliliği gösteremedi"
diyen Karaman, "Daha çok yanımızda olmalarını, bizlere destek vermelerini bekliyoruz" şeklinde konuştu. PTT 1. Lig'in 6. haftasında oynanacak Adana derbisine de değinen Ünal Karaman şöyle devam etti: Adanaspor maçı zor olacak. Ancak görüyorum ki burada bize olan ilgi daha büyük. Biz psikolojik, fiziksel acıdan hazır hale geleceğiz. Dostluğun, centilmenliğin estiği bir maç olsun. Türkiye'ye örnek olmalım"