Unda güçlü bir marka: Özmenun
Türkiye'nin ilk tulumbalık ve lokmalık ununu üreten Özmenun, markalaşma çalışmalarıyla "Unda marka mı olur?" düşüncesini de ortadan kaldırdı
ÖZEL EKİP KURULDU
AR-GE ve ÜR-GE için özel bir ekip kurduklarını belirten Özmen, "Son yıllarda özellikle tatlı grubu un pazarında önemli bir rol üstlendik. Bizim için kullanıcının ne istediği çok önemli. Tüm çalışmalarımızı bu unsuru temel alarak yapıyoruz. Önce kullanıcıların yaşadığı problemleri detaylı olarak analiz ediyoruz. Sonrasında bu sorunları çözecek, müşterilerimizin daha kaliteli ürünler üretmelerini sağlayacak unlar geliştirmek adına gerekli adımları atıyoruz. Tulumbalık ve lokmalık unumuz bu şekilde ortaya çıktı" dedi.
BAKLAVALIK 3 AYRI UN
Özmen, "Bölge müdürlerimiz yaptıkları piyasa analizinde tulumba ve lokma üretiminde iki farklı unun paçal yapıldığını tespit ettiler. Ustanın el ayarına dayalı bu üretim anlayışından pek de randıman alınmıyordu. Biz de AR-GE çalışmalarımızı bu ürüne yönelttik ve tek başına kullanılan Türkiye'nin ilk tulumbalık ve lokmalık ununu ürettik. Baklava üreticileriyle ilişkilerimiz sayesinde fark ettik ki bu sektör tek tip unla üretim yapabilecek bir sektör değil. Birbirinden çok farklı üretim anlayışları ve yöntemleri var. Bu sorundan yola çıkarak, baklava üreticilerinin bütün beklentilerini karşılayacak üç temel baklavalık un geliştirdik: Baklava Özel, Süper Hışır, Baklava Kolay" diye konuştu.
TÜKETİCİ TERCİHİNE GÖRE
Bu ürünleri tek başına kullanan ustaların yanı sıra kendi üretim anlayışlarına göre paçal yapan ustaların da olduğunu kaydeden Oğuz Özmen, "Uzun yıllardır başarıyla üretimine devam ettiğimiz halka tatlılık ve kadayıflık unlarımızda da değişen tüketici ve kullanıcı alışkanlıklarını değerlendirip gerekli revizeleri yaparak müşterilerin memnuniyetini ve ürün performansını arttıracak yüksek kaliteli unlar üretiyoruz. Sektörde yaptığımız yenilikler için maddi,manevi ciddi emekler verdik. Bugüne kadar olduğu gibi bundan sonra da farkındalık yaratan üretim anlayışıyla üretim ve yatırım yapmaya devam edeceğiz" dedi.
MARKALAŞMADA ADIM ADIM
Özmenun'un yoğun mesai harcadığı konulardan birinin "Özmenun" markası olduğunu, 6 ay önce başladıkları markalaşma sürecinde ciddi adımlar attıklarını belirten Oğuz Özmen, "Ülkemizde 'Unda marka mı olur?' algısı var. Öncelikli amacımız bu bakış açısını değiştirmek. Emin adımlarla ilerliyoruz. Biliyoruz ki markasız bir üretim uzun soluklu ve sağlıklı olmayacaktır. Bu anlamda 2015 yılı Özmenun markası adına gözle görünür değişimlerin yaşandığı bir yıl olacaktır. Son yıllarda hızla gelişen ve büyüyen dağıtım ağı kanallarıyla birlikte ülkemizin birçok şehrinde ve özellikle İstanbul'da etkin bir şekilde varlığını sürdüren Özmenun'da hedef mutlaka her köye, kasabaya ulaşan ve her sofrada bir ürünüyle bulunan marka olabilmek" şeklinde konuştu.
EN SON HABERLER
- 1 Adana Şehir Hastanesi bölgenin ‘yüz akı’ oldu
- 2 Ekinci Solaris Projesi geleceği güvenle inşa ediyor
- 3 Denizler Group 67 yıllık birikim ile ekonomiye katkı sağlıyor
- 4 Zamanın tanığı bir büyük kule
- 5 2024 TÜİOSB’nin yılı olacak
- 6 Türk mutfağına en yakın Çin restoranı: Quick China
- 7 ERSİN RAMOĞLU: Çukurova’nın gücü
- 8 Adana’mıza 11 baraj ve 1 gölet kazandırdık
- 9 Yüreğir’e hizmet için yola çıktık
- 10 Yeşilyurt Grup yatırımlarını tüm hızıyla sürdürüyor