Lider Adana'nın önceliği 'yolcuların memnuniyeti'
FİLO SÜREKLİ GENÇLEŞİYOR
Müşterilerin değişen beklentilerine, zamanında ve en uygun çözümleri geliştirerek kaliteli ve güvenli hizmet sunmak ve müşteri memnuniyeti konusunda beklentileri karşılama konusunda taviz vermediklerini belirten Çetin, "Grup bünyesinde bulunan Lider Adana, Yeni Adana ve Adıyaman Gülaras firmaları ile hedefimiz her zaman kaliteli hizmet vermek. Her yıl 60-70 civarında bir araç yenilemesi yapıyoruz ve filomuzu sürekli genç tutmaya çalışıyoruz. Sakin ve emin adımlarla yürüyüp hizmet çizgimizi bozmadan kaliteli bir marka olmanın peşindeyiz. Geçen yıl aldığımız D2 belgesi ile bu alana yönelik özellikle öğrenci grup taşımacılığında da hizmet vermekteyiz ve oluşan talepten de memnunuz" dedi.
EN SON HABERLER
- 1 Adana Şehir Hastanesi bölgenin ‘yüz akı’ oldu
- 2 Ekinci Solaris Projesi geleceği güvenle inşa ediyor
- 3 Denizler Group 67 yıllık birikim ile ekonomiye katkı sağlıyor
- 4 Zamanın tanığı bir büyük kule
- 5 2024 TÜİOSB’nin yılı olacak
- 6 Türk mutfağına en yakın Çin restoranı: Quick China
- 7 ERSİN RAMOĞLU: Çukurova’nın gücü
- 8 Adana’mıza 11 baraj ve 1 gölet kazandırdık
- 9 Yüreğir’e hizmet için yola çıktık
- 10 Yeşilyurt Grup yatırımlarını tüm hızıyla sürdürüyor