Cumartesi 15.11.2014

Telefon ve interneti kesilen esnaf perişan

Arızayı gidermek için 15 gün önce Türk Telekom tarafından telefon ve internetleri kesilen Kocavezir Mahallesi'ndeki tekstil ve konfeksiyoncu esnafı isyan ediyor

Adana'nın merkez Seyhan ilçesine bağlı Kocavezir Mahallesi'ndeki tekstil ve konfeksiyoncu esnafı 15 gündür Türk Telekom tarafından giderilemeyen arıza nedeniyle perişan durumda. Telefon ve internet kesik olduğundan müşterilerinin kendilerine ulaşamadığından ve kredi kartı ile alışveriş hizmeti veremediklerinden yakınan esnaf kan ağlıyor.
15 GÜNDÜR ÇALIŞMIYOR
İş yapamadıkları için isyan noktasına gelen esnaf, "15 gündür ne telefonumuz ne de internetimiz çalışıyor. Zararımız milyon lirayı aştı. Türk Telekom yetkililerine ulaşmak mümkün değil. Cepten arıyoruz, karşımıza çıkan müşteri yetkilisi bizi telefonda saatlerce bekletiyor, 'en kısa zamanda sorununuz giderilecek' diyor ama bugüne kadar bir çözüm olmadı" dedi.
ULAŞMAK ÇOK ZOR

Esnaf adına konuşan İlker Konfeksiyon'un sahibi Recai Güleryüz, "Reklamlara bakınca herşey jet hızı ile oluyor gibi görünüyor ama iş gerçeğe gelince durum değişiyor. Hiç esnafın telefonu interneti 15 gün kesik olur mu? Hangi devirde yaşıyoruz? Müşteri mal istiyor, gönderiyoruz ama sağlıklı iletişim kuramayınca ya yanlış yere gidiyor, ya da çalınıyor. Fatura, irsaliye kesemiyoruz. Zararımız her geçen gün büyüyor. Lütfen bir çözüm bulun derdimize" diye Türk Telekom yetkililerine seslendi.
ESNAF NE DİYOR?
Koray Barış (27)
KAYIT VERİN DİYORLAR
Tam 15 gündür Türk Telekom'u arıyorum, ama yetkili kimseye ulaşamıyorum. Sürekli kayıt verin diyorlar. Biz de kayıt veriyoruz ama sorunumuz çözülmedi.
Muzaffer Kemal Kızıl (50)
11 KERE 1 NUMARAYA BASTIM

Müşteri hizmetlerini aradığımız zaman karşımızda muhatap olacak hiç kimse yok. Telefonda sürekli "1 numaraya basın" diyor 11 kere 1 numaraya bastım ama maalesef yetkiliye ulaşamadım. 25 yıllık esnafım ilk kez böyle bir olayla karşılaşıyorum. Telefon ve internet bizim elimiz ayağımız. Bütün işlemlerimizi buradan yapıyoruz.
Vakkas Yıldırım (57)
ZARARI KİM KARŞILAYACAK?

Sürekli Türk Telekom'u aradım ve e-mail attım ama sonuç alamadık. Müşteri kredi kartıyla ödeme yapmak istiyor, hat kesik olduğu için para alamıyoruz. Müşterilerimiz aradığı zaman bize ulaşamıyor ve satış yapamıyoruz. Esnaf olarak büyük zarardayız. Bu zararımızı kim karşılayacak?

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.