Perşembe 11.12.2014

Balık fiyatları ikiye katlandı

Yağmur ve soğuk hava balık fiyatlarını 2 kat artırdı. Mersin Balıkçılar Derneği Başkanı Ömer Faruk Polat, "10 gün önce barbunya 5 ile 7 lira iken şimdi 12-15 lira arasında seyrediyor" dedi. Çıkan balıklar ve fiyatları ile ilgili konuşan Ömer Faruk Polat, sezona çok iyi başladıklarını ancak son günlerde soğuk hava ve yağmurlardan dolayı balık çıkmadığını söyledi. Şu anda dışarıdan Mersin'e hamsi takviyesi geldiğini kaydeden Polat, "Hamsi fiyatları 5 ile 7 lira arasında değişiyor. Diğer balıklarımız özellikle barbunya, mercan, çipura, istavrit, sardalye şu an bol. Havaların biraz sert gitmesiyle fiyatlarda ister istemez bir oynama oldu. Bundan 10 gün önce sattığımız barbunyanın fiyatı 5 ile 7 TL arasında iken şimdi 12-15 TL arasında seyrediyor" diye konuştu.
DOKTORLAR ANLATMALI
Şu anda çipura, levrek, barbunya, hamsi ve gümüşün en çok çıkan balıklar olduğunu belirten Polat, "Müşteri sayımız gayet iyi. Artık vatandaşlarımız marketlere fazla ağırlık vermemeye başladılar. Gerçekten balık pazarında güzel balıklarımız bulunması, fiyatların daha düşük olması halkı buraya çekmeye başladı. Temennimiz de inşallah böyle devam eder. Bizim ülkemizde balık kültürü çok zayıf. Doktorların da bunu önermesi gerekiyor. Bu işler bizlerin veya medyanın yayınıyla değil doktorların önermesi lazım. Balık vücutta bir depolama yapıyor herhangi bir hastalık olduğu zaman o devreye giriyor. Bunları çocuklarımıza anlatmamız lazım" şeklinde konuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.