Salı 27.01.2015

Gaziantep'te tarımda dev adım

Kalkınma Bakanı Cevdet Yılmaz, GAP Bölgesinin son yıllarda yapılan yatırımlarla büyük bir değişim yaşadığını söyledi. Bakan Yılmaz, 2002 yılında ihracatı 700 milyon dolar olan bölgenin bugün 9 milyar doları aşan bir ihracat rakamına ulaştığını, bunun lokomotifliğini de Gaziantep'in yaptığını söyledi. Yılmaz, bölgenin tarımda yapılacak yatırımlarla daha da gelişeceğini kaydetti.

4.5 MİLYONLUK BÜTÇE
"GAP Organik Tarım Mali Destek Programı Protokolü" imza törenine katılan Bakan Cevdet Yılmaz, çalışmanın GAP Bölge Kalkınma İdaresi tarafından BM ile işbirliği içerisinde yürütüldüğünü söyledi. Projenin 2015 yılı bütçesinin 4,5 milyon TL olduğunu ve ara verilen SODES desteklerinin de farklı bir şekilde yeniden başladığını belirten Yılmaz, Gaziantep'in bu desteklerden 55 milyon lira aldığını ifade ederek, yeni dönemde de iyi projelerle daha çok destek almasını diledi.

CAZİBE MERKEZİ

Gaziantep'in 2 milyona yaklaşan nüfusunun yatırım ihtiyacının arttığını belirten Yılmaz, "Burayı Cazibe Merkezleri programımıza dahil ettik. Kamu yatırımlarındaki yıllık ödeneği 2002'de 151 milyon lirayken bunu 2014'te 495 milyon liraya çıkardık. Sadece eğitim alanında 178 milyon lira kaynak ayırdık. yerelde Valilik ve belediyelerin yaptığı çalışmaları takdirle izliyoruz. Gaziantep eğitimde büyük bir atılım yaptı ama bunun sonucunu hemen değil bir süre sonra görecektir" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.