Çarşamba 11.02.2015

Ruhi Koçak: Marka şehir olmayı istemeliydik

Tarsus Ticaret ve Sanayi Odası (TSO) Başkanı Ruhi Koçak, "İl olacağız diye enerjimizi harcamak yerine keşke marka şehir olmaya gayret gösterseydik" dedi

Tarsus Ticaret ve Sanayi Odası Başkanı Ruhi Koçak, Tarsus'un son 20-30 yılda enerjisini boş yere harcadığını ifade ederek, "İl olacağız diye enerjimizi harcamak yerine keşke marka şehir olmaya gayret gösterseydik" dedi. Oda Meclis Başkanı Ali Kıraç ve diğer yönetici arkadaşlarıyla birlikte, restore edilen binaları medyaya tanıtan Ruhi Koçak, "Yıllardır gündemde olan havaalanı, sahil bandı ve diğer projelerin hala hayata geçmemesi kent ekonomisini ve sosyal yaşantısını olumsuz yönde etkiliyor. Tarsuslular olarak, 'Projeler bittikten sonra neyle karşılaşacağız, şu an bunun için ne hazırlık yapıyoruz?' sorusunu veya özeleştirisini yapmıyoruz" dedi. Bu projelerin geç de olsa hayata geçeceğine inandığını ifade eden Başkan Koçak, Tarsus Ticaret ve Sanayi Odası yönetimine kısa önce seçilmelerine rağmen sıkı çalışma içerisine girdiklerini ifade ederek, "Öncelikle hizmet binamızı tamamen yeniledik. 2 katta hizmet eden binamızı 5 kat hizmet eden ve çok amaçlı olarak kullanılabilir hale getirdik. Bugün mevcut binamızda servisler, meclis salonu, çok amaçlı kullanılabilir toplantı salonu ve sergi salonu bulunur hale getirdik. Yabancı dil bilen personel sayımızı artırırken, işadamlarımızın da rahat kullanabilecekleri mini toplantı odaları oluşturduk" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.