Giriş Tarihi: 5.04.2015

Dericilerin rotasında Uzakdoğu ve ABD var

Türk deri sektörü, geleneksel Rusya ve İtalya pazarlarına alternatif olarak Uzakdoğu ve ABD'yi rota olarak belirledi. İstanbul Deri ve Deri Mamulleri İhracatçıları Birliği (İDMİB) önderliğinde çizilen ihracat rotasında 19 yıldır katılım yapılan Hong Kong'daki dünyanın en önemli deri fuarı olan APLF Asya Pasifik Deri Fuarı'nda bu yıl atağa geçildi. Fuarda Türk deri mamullerine yoğun ilgi sektörü memnun ederken, gelecek yıl Hong Kong'daki fuarda "Focus Country" (Odak Ülke) anlaşması için düğmeye basıldı.
SEFERE ÇIKAR GİBİ
İDMİB Başkanı Mustafa Şenocak, Hong Kong'daki fuarın ardından bir heyetle pazar tespitleri yapmak üzere Japonya'ya geçti. Mustafa Şenocak, Türk deri sektörünün dünyada 2014 yılında yaşanan krizlerden etkilenmemek için yeni pazarlarda adeta fetih seferine çıkar gibi atağa kalktığını belirterek "İDMİB yönetimi olarak belirlediğimiz stratejiyle yeni ihracat yollarının başında gelen Uzakdoğu pazarına daha çok ağırlık vermeye başladık" dedi.
ÜLKE KEŞFİNE ÇIKTIK
Şenocak, APLF Deri Fuarı hakkında yaptığı değerlendirmede sektörün 2014 yılında bir önceki yıla göre yüzde 4,6 kayıpla kapandığını ve 1 milyon 852 bin dolar olarak gerçekleştiğini söyledi. Mustafa Şenocak "Özellikle Rusya'daki kriz sektörümüzü etkiledi. Bu krizlerin etkisini daha az hissetmek ve geleceğe yönelik yeni pazarlar bulmak için ikinci halka olarak değerlendirdiğimiz ülke pazarlarının keşfine çıktık" diye konuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.