Çarşamba 08.04.2015

TÜBİTAK yarışmasında TED öğrencileri ilk 2'de

46'ncı TÜBİTAK Araştırma Projeleri Yarışması'nın Biyoloji dalında ilk 2 dereceyi, TED Mersin Koleji öğrencileri kazandı

Bu yıl 46'ncısı düzenlenen TÜBİTAK Ortaöğretim Öğrencileri Araştırma Projeleri Yarışması Mersin Bölge Sergisi'ne Biyoloji dalında iki farklı projeyle katılan TED Mersin Koleji 12'nci sınıf öğrencisi Hikmet Çom, bin 544 proje içinden bölge birincisi oldu. 11'nci sınıf öğrencisi Cansın Canacankatan ise bölge ikinciliğini elde etti.

FİNAL ANKARA'DA

Bölge birincisi olan Hikmet Çom, "Zygophyllum album L. f. Bitki Ekstraktlarının U937 Histiositik Lenfoma Hücre Hattında Sitotoksik Etkisinin Araştırılması', ikinci olan Cansın Canacankatan ise "Akdeniz Bölgesinde Yetişen Bazı Meyvelerde Apoptotik Enzim Aktivitesinin Araştırılması" projesi ile kendini ve okulunu zafere taşıdı. Hikmet Çom, final sergisi için Mayıs ayında Ankara'da yarışmaya devam edecek. Okul yönetimi, TÜBİTAK Projeleri Danışman Öğretmeni olan biyoloji öğretmeni Hediye Kılıç ve Mersin Üniversitesi'nden Yrd. Doç. Dr. Ata Özçemin'e katkıları için teşekkür etti.

BURSLULUK SINAVI
Öte yandan Türk Eğitim Derneği'nin (TED) Türkiye genelindeki tam eğitim bursu sınavı, TED Mersin Koleji'nde de yapıldı. Mersin'de bin 120, Türkiye'de ise yaklaşık olarak toplam 30 bin öğrencinin girdiği tam eğitim bursu sınavı ile aday öğrenciler ve velileri büyük bir mutluluk ve heyecan yaşadı. TED bugüne kadar 48 bin öğrenciye tam eğitim bursu verdi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.