Pazar 12.04.2015

Gaziantep ürünleri Avrupa yolunda

Gaziantep Büyükşehir Belediyesi yöresel ürünleri daha etkin tanıtmak için harekete geçti. Yöresel ürünler ve Coğrafi İşaretler Türkiye Araştırma Ağı (YÜCİTA) ve Metro Toptancı Market ile ortaklaşa düzenlenen seminerde "Coğrafi İşaretler'de Uluslararası Son Gelişmeler" hakkında bilgi verildi. Seminere İtalya, Fransa ve Türkiye'den konunun uzmanları katıldı.
GASTROLOJİ KENTİ

Gaziantep'in hedefleri olan bir şehir olduğunu söyleyen Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin, "Yeni hedefler doğrultusunda ulusal alanda kentler yarışına girdik. Gaziantep'i dünyanın 9'uncu Gastoroloji kenti yapmak istiyoruz. Arkadaşlarımız Fransa'ya gidip yerinde incelemeler yaptı. Gaziantep'i gastoroloji alanında hak ettiği yere getirmek istiyoruz" dedi. Coğrafi işaret ve patet pazarında 54 milyar dolarlık bir pastanın bulunduğunu belirten Başkan Şahin, "Bu pastadan Gaziantep olarak hak edilen kısmı almak istiyoruz. Coğrafi işaret konusunda dünyada 16. sırada yer alıyoruz. Tescil konusunda dernek ve odaların eksik raporlarınından kaynaklanan yanlışlar anlatıldı" diye konuştu.
MARKA ŞEHİR

Gaziantep Valisi Ali Yerlikaya ise, 80 kardeş şehrin yanında "Marka Şehir" ödülünü almanın çok önemli olduğunu vurgulayarak, "Önemli olan bu değerleri korumak ve ileriye taşımak. Sanayi Odamız'ın AB'de baklava için aldığı ilk tescil alkışı hak ediyor. Şehrimizde baklava, fıstık, sedef, bakırcılık tescili aldı, şuanda 27 ürünümüz sırda bekliyor" ifadelerine yer verdi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.