Medline hastanesi hemşireleri bilgilerini tazeliyor
MEMNUNİYETİ ETKİLİYOR
Sürekli eğitim ve gelişim planlarının olduğunu söyleyen Hemşirelik Hizmetleri V. Direktörü Özlem Kültür, bilgi tazelemenin hasta güvenliği ve memnuniyetine doğrudan etkisi olduğunu söyledi. Kültür, sürekli eğitim ve gelişim sürecinin bir ekip çalışması ile mümkün olduğunu ve bu süreçle ilgili bir departmanın önemli olduğunu da vurguladı. Kültür, "Hastane olarak her gün belirli zamanlarda hemşirelerimize güncel uygulamalar hakkında bilgiler veriyor ve bilgilerini pekiştiriyoruz. Böylece hemşirelerimiz, bir yandan deneyimlerini paylaşırken diğer yandan konumuza giren sağlık alanındaki yeni bilgi ve gelişmeleri öğreniyorlar" dedi.
EN SON HABERLER
- 1 Adana Şehir Hastanesi bölgenin ‘yüz akı’ oldu
- 2 Ekinci Solaris Projesi geleceği güvenle inşa ediyor
- 3 Denizler Group 67 yıllık birikim ile ekonomiye katkı sağlıyor
- 4 Zamanın tanığı bir büyük kule
- 5 2024 TÜİOSB’nin yılı olacak
- 6 Türk mutfağına en yakın Çin restoranı: Quick China
- 7 ERSİN RAMOĞLU: Çukurova’nın gücü
- 8 Adana’mıza 11 baraj ve 1 gölet kazandırdık
- 9 Yüreğir’e hizmet için yola çıktık
- 10 Yeşilyurt Grup yatırımlarını tüm hızıyla sürdürüyor