Pazar 31.05.2015

Karnavala ödül

"Nisan'da Adana'da Uluslararası Portakal Çiçeği Karnavalı", Türkiye Halkla İlişkiler Derneği (TÜHİD) Altın Pusula Halkla İlişkiler Ödülleri Yarışması'nda büyük ödül aldı

Geçtiğimiz Nisan ayında 3'üncüsü düzenlenen "Nisan'da Adana'da Uluslararası Portakal Çiçeği Karnavalı", Türkiye Halkla İlişkiler Derneği (TÜHİD) tarafından bu 14'üncü kez düzenlenen Altın Pusula Halkla İlişkiler Ödülleri Yarışması Kurumsal Sosyal Sorumluluk Kültür Sanat kategorisinde büyük ödüle layık görüldü. Ödülü Nisan'da Adana'da Komitesi Başkanı ve Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış A.Ş. CEO'su Ali Haydar Bozkurt, TÜHİD Yönetim Kurulu Üyesi Fügen Toksü'nün elinden aldı. TÜHİD Altın Pusula Halkla İlişkiler Ödülleri Yarışması için 125 proje, 13 ana 7 alt kate
goride başvuruda bulunmuştu.
ADANA'NIN İMAJI YÜKSELDİ
Ali Haydar Bozkurt, kazanılan bu ödülün Adana halkının eseri olduğunu belirtti. Bozkurt, Adanalıların karnavala sahip çıkmasıyla 3 yılda büyük bir iş başarıldığını belirterek "Küçük bir fikirden yola çıkarak uygulamaya geçirdiğimiz projemiz bugün Türkiye'nin en prestijli halkla ilişkiler derneğinin birincilik ödülünü kazandı. Projemizin kazandığı ödül ile ne kadar doğru yolda olduğumuz bir kez daha kanıtlanmış oldu. Portakal Çiçeği Karnavalı ile Adana'nın bilinirliği üst düzeye çıkarıldı ve Adana'nın imajı yükseltildi" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.