Adana'dan Hüseyin Kaya. Bizim iş merkezinin idarecisi. Heyecanla yanıma geldi ve 'Melih Abi bir sorunum var' dedi. Başladı anlatmaya; "TEKA marka set üstü camlı bir ocak aldım. İki yıllık garantisi varmış. Garantisi ise bir süre önce dolmuş. Eşim evde yemek pişirirken ocağın camı tuzla buz oldu. Yani üretim hatası var. Yoksa durup dururken neden patlasın. Bir de küçük kız çocuğum var. Eşim yemek yaparken bebeğimizi de arabasına oturtup yanına almış. Patlamayla birlikte o da korkmuş. Allah yüzümüze bakmış. Cam parçaları çocuğa zarar vermemiş. Bu konuda firma yetkilileriyle irtibata geçtim. Hatta İstanbul'a gidip Recep Kartal isimli yetkiliyle görüştüm. Ocağın garantisinin bittiğini ve ancak yedek parça olarak verebileceklerini söylediler. Sadece yüzde 20 indirim yapabileceklerini ifade ettiler. Onunla birlikte fiyatı 500 lira civarındaymış. Hani 50-100 lira olsa vereceğim. Ama böyle bir şeyi neden ödeyeyim" Hüseyin Kaya şimdi Tüketici Hakları Müdürlüğü'ne de başvuracak. Haklarını her şekilde arayacak. Umarım bir orta yol bulunur, sorun çözüme kavuşur.