Cumartesi 25.07.2015

Tarsus halkının vebalini taşıyoruz

Belediye Başkanı Şevket Can, Tarsus'ta yaşayan 325 bin insanın vebalini taşıdıklarını söyleyerek, "Hizmetlerimizi tüm kesimleri gözeterek yerine getiriyoruz" dedi

Tarsus'ta habercilerle bir araya gelen Belediye Başkanı Şevket Can, göreve geldiklerinden bu yana yaptıkların çalışmaları anlattı, önümüzdeki dönemde hayata geçirilecek projelerle ilgili bilgi verdi. Başkan Şevket Can, "Tarsus'ta yaşayan 325 bin insanın vebalini taşıyoruz. Bu yüzden herkese eşit hizmet götürmeyi ilke edindik. Yaptığımız işlerde hakkaniyet ilkelerini göz ardı etmedik" dedi.
54 VİLAYETTEN BÜYÜK

Suruç ve Adıyaman'daki terör olayını kınayan Başkan Şevket Can, hükümetin uygulamaya koyduğu Büyükşehir Yasası yüzünden ilk zamanlar sıkıntı çektiklerini ancak zamanla alıştıklarını belirterek, "Yasa küçük belediyeler için kurtarıcı gibi ama bizim gibi 54 vilayetten daha büyük bir nüfus yapısına sahip bir ilçe için sıkıntı yarattı. Yine de olumsuzlukların üstesinden gelmeyi bildik" diye konuştu.
HİZMETLERİMİZ SÜRÜYOR

Nisan 2014 tarihinden bu yana yapılan işler hakkında bilgi veren Başkan Can, "Ülker Aydın Parkı ve Yaşlılar Erinç Evi, Taşkuyu Mağarası, Haydar Aliyev Parkı, Canlı Hayvan Pazarı, Bağlar Spor Okulu, Ahmet Yıldırım Taziye Evi'ni hizmete açtık, Yeni mahallelere hoparlör Sistemini hayata geçirdik. Gençlerin KPSS çilesi ile uğraştığı dönemde 45 çalışanı sözleşmeli memur yaptık" dedi.
BİNLERCE İNSANA YARDIM
Çalışan işçilerin maaşını bin 880 TL yaptıklarını, sosyal market aracılığıyla 6 ayda 1600 aileye ve binlerce insana giyim yardımında bulunduklarını anlatan Can, "Her hafta Cuma namazından sonra bereket çorbası dağıtıyoruz. Ramazan ayında 150 bin vatandaşımıza iftar, 30 bin kişiye sahur yaptırdık. 15 bin aileye erzak yardımında bulunduk" şeklinde konuştu.
BOZUK YOLLAR YAPILIYOR

Başkan Şevket Can, mahallelere taziye evi yaptırdıklarını ifade ederek şöyle konuştu: Tarihi Ticaret Merkezi ihale aşamasında. Bölgemizin tek engelli parkının yapımı sürüyor. Ergenekon Mahallesi park, havuz ve yaşam boyu spor merkezi projemiz hazırlanıyor. Turkuaz Çarşısı semt pazarına dönüşecek. Bozuk yollarımızı Büyükşehir ile birlikte onarıyoruz. İki mahallemize iki köprü yapacağız.