Melih ABi: Dolandırıcılar için artık bir çözüm bulunması lâzım
Şimdi bankaya itiraz dilekçesi verdim. Bir haftaya yakın bir zaman olmasına rağmen hâlâ işleme konmadığını söylüyorlar. Bu arada 'Ödemeyi yapın, haklı görülürseniz size öderiz, ödemezseniz haksız görüldüğünüz takdirde faiziyle öderseniz' diye cevap aldım. Derdimizi kime anlatacağız? Bir bankanın müşteri şikayetleri departmanının aktif olması lazım. Muhatap bile bulamadım. Dolandırıcılar göstere göstere paramızı çalıyorlar. Benim komisyon ücretleriyle ilgili müracatımdan nasıl haberleri oluyor? En çok merak ettiğim konu da bu?"
Maalesef dolandırıcılık şikayetleri artmaya başladı. Lütfen dikkat edin, böyle sahtekarların tuzağına düşmeyin. Ama en önemlisi bu konuda çok ciddi önlemler alınması lazım. 4 bin lira az para değil ve şimdi nasıl ödenecek? Bankalar kredi kartı verirken bir sürü vaatlerde bulunuyor. Bu tür dolandırıcılıklar için kendileri çözüm bulmalı. Müşterilerini mağdur etmemeli.
EN SON HABERLER
- 1 Adana Şehir Hastanesi bölgenin ‘yüz akı’ oldu
- 2 Ekinci Solaris Projesi geleceği güvenle inşa ediyor
- 3 Denizler Group 67 yıllık birikim ile ekonomiye katkı sağlıyor
- 4 Zamanın tanığı bir büyük kule
- 5 2024 TÜİOSB’nin yılı olacak
- 6 Türk mutfağına en yakın Çin restoranı: Quick China
- 7 ERSİN RAMOĞLU: Çukurova’nın gücü
- 8 Adana’mıza 11 baraj ve 1 gölet kazandırdık
- 9 Yüreğir’e hizmet için yola çıktık
- 10 Yeşilyurt Grup yatırımlarını tüm hızıyla sürdürüyor