Giriş Tarihi: 2.12.2015

AOSB'de enerji ve su tüketimi artıyor

Adana Hacı Sabancı Organize Sanayi Bölgesi Yönetim Kurulu Başkanı Bekir Sütcü, AOSB'de bu yılın ekim ayında elektrik, doğalgaz ve su tüketiminin geçen yıla göre arttığını söyledi

Adana Hacı Sabancı Organize Sanayi Bölgesi'nde (AOSB) faaliyet gösteren firmaların enerji ve su tüketimi artıyor. 19 sektörde üretim yapılan AOSB'de bu yılın ekim ayında elektrik tüketimi 2014'ün aynı dönemine göre yüzde 9 artış gösterdi. Aynı zamanda doğal gaz tüketiminde yüzde 22, su tüketiminde ise yüzde 27 artış kaydedildi. AOSB verilerine göre, 2014 yılı Ekim ayında 91 milyon 948 bin 70 kWh olan elektrik tüketimi, bu yılın aynı ayında 100 milyon 323 bin 246 kWh olarak gerçekleşti. Elektrikte yıllık tüketim oranı yüzde 9 arttı. Doğalgazda ise geçen yıl ekim ayında 11 milyon 7 bin 491 Sm3 olan tüketim, 13 milyon 482 bin 560 Sm3'e yükselerek yüzde 22'lik artış sağlandı. Geçen yıl 1 milyon 280 bin 969 m3 olan su tüketimi, 1 milyon 631 bin 954 m3'e çıktı. Enerji ve su tüketimindeki artışın, üretimdeki büyümenin yansıması olduğunu belirten AOSB Yönetim Kurulu Başkanı Bekir Sütcü, "Türkiye'deki 290 organize sanayi bölgesi arasında, 16 milyon m2'lik faaliyet alanıyla Adana OSB ilk 5 içinde yer alıyor. Sanayicilerimiz, elektriği dışarıdaki sanayicilerden yüzde 18 daha ucuza temin ediyor. Bu oran Türkiye'de en ucuz elektriği AOSB'nin kullanması demektir. Yine OSB'ler içinde en ucuz su bölgemizde kullanılıyor" diye konuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.