Cuma 25.12.2015

Üniversitede Kariyer Günü

Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi'nde düzenlenen İnsan Kaynakları ve Kariyer Günü'nde Atilla Kanbur, MADO'nun dünya markası olma serüvenini anlattı

Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi (KSÜ), Kahramanmaraş Valiliği, Kahramanmaraş Çalışma ve İş Kurumu İl Müdürlüğü ve Kahramanmaraş Ticaret ve Sanayi Odası işbirliği ile gerçekleştirilen "İnsan Kaynakları ve Kariyer Günü'nün" 4'üncüsü düzenlendi. İş dünyasından isimlerle iş arayanları buluşturmayı amaçlayan etkinlikte MADO yönetim Kurulu 2. Başkanı Atila Kanbur, deneyimlerini anlattı. İnsan Kaynakları ve Kariyer Günü'nün alanında tecrübe sahibi insanların deneyimlerinden faydalanmak açısından çok önemli olduğunu vurgulayan KSÜ Rektörü Prof. Dr. Durmuş Deveci "Az sonra sizlerle başarı öykülerini paylaşacak olan, kariyer sahibi değerli kişiyi geçmişte dinleme fırsatı buldum. İşini seven, azimli, gayretli ve inançlı insanları dinlemek, hayat hikâyelerinden ders çıkarmak önemli bir fırsattır" dedi.
MADO'NUN ÖYKÜSÜ

MADO'nun markalaşma sürecini anlatan MADO yönetim Kurulu 2. Başkanı Atila Kanbur, 25 metrekare dükkândan uluslararası arenaya yolculuğunu öğrencilerle paylaştı. Bir marka için en önemli unsurun sahiplenilir olması gerektiğini belirten Kanbur, yatırımın artması için bürokrasinin azalmasının gerekliliğini de vurguladı. Etkinlik, panelistlerin öğrencilerin sorularını cevaplamasıyla sona erdi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.