Giriş Tarihi: 21.01.2016

Karnaval için kollar sıvandı

Bu yıl 4'üncüsü düzenlenecek olan Nisan'da Adana'da Portakal Çiçeği Karnavalı için çalışmalar aksaksız ilerliyor. Karnavalın fikir babası Ali Haydar Bozkurt, "Daha çok ses getireceğiz" dedi

Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış A.Ş. CEO'su Ali Haydar Bozkurt'un fikir babalığını yaptığı "Nisan'da Adana'da Portakal Çiçeği Karnavalı" hazırlıkları tam gaz devam ediyor. Önümüzdeki Nisan ayında 4'üncü kez düzenlenecek olan karnavalın resmi açılış ve kortejin 9 Nisan'da, aktivitelerin ise 4-17 Nisan tarihleri arasında yapılacağı bildirildi.
DAHA KALABALIK KORTEJ

Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış A.Ş. CEO'su Ali Haydar Bozkurt, genç yaşlı tüm Adana halkını 4'üncü Uluslararası Portakal Çiçeği Karnavalı'nın açılış kortejine, hazırladıkları birbirinden güzel ve rengarenk kostümleriyle beklediklerini söyleyerek, "Geçen yıl 350 bin kişi karnavalı yerinde izlemiş ve korteje 90 binden fazla katılım gerçekleşmişti. Bu yıl da toplumun her renginden farklı kesimleri gerçek bir kardeşlik havasında, hoşgörüyle birlikte olmaya davet ediyoruz" dedi.
MERKEZ PARK'TA ETKİNLİK

Karnavalda belirlenen hedeflere tahmin edilenden daha kısa sürede ulaşılacağını gördüğünü söyleyen Bozkurt, "Tüm şehir kültür ve sanat platformuna dönüşecek. Merkez Park'ı ana aktivite alanı haline getirerek karnaval süresince konser, aktivite, eğlence, yeme-içme, hediyelik, tanıtım vb. unsurlar içeren aktif bir alan planlıyoruz. Stantlar karnaval konseptine uygun bir şekilde yapılacak. Yerel esnafın, küçük girişimcilerin ve şirketlerin başvurularını plana göre alacağız" diye konuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.